Podpora v náhradní Den D

• Pondělí odpoledne (cca okolo 17. hodiny, ale pokusíme se co nejdříve) očekávejte link na správné výsledky, stejně tak odhad, co by se mohlo druhý den objevit. Vysílání se nekonají, vše najdete na této stránce v osobní zóně.

• Testy budou opět ve dvojičce, tedy dává smysl dělat odhad z pondělí na úterý, ale ne z řádných do náhradních. 😊

Testy opravdu nebývají těžší, a tak očekávejte úrovnostní laťku jako byla doposud. S tím souvisí pár dobře míněných rad, co do náhradního termínu udělat:

💡Matematika tipy

Pondělní řádný test z M byl i pro nás docela překvapivý – velmi jednostranně nakloněný procentům, rovnicím, úměrnosti.

Jelikož musí být náhradní termín vyvážený vůči těm řádným, moc moc doporučuju teď procvičit:

1. Přeřešení obou testů a zhlédnutí videorozborů (najdete např. zde na našem webu)
2. Procenta (ve starých testech úloha 15, nyní úloha 16, finanční gramotnost) !!! – slevy, zdražení, úroky, práce se základem
3. Úlohy na společnou práci
4. Úhly v trojúhelníku dopočítávání
5. Pythagorovku
6. Úlohy na sestavení rovnice (viz pondělní koláčky, úlohy typu „myslím si číslo, když od něj odečtu…“)
7. Vyjádření v závislosti na veličině x (vyjádřete rovnicí, když když se v pondělí prodalo o pětinu více než v pátek a prodej v pátek máte označený jako x…)

💡 Čeština tipy

Páteční a pondělní testy byly stejné, co se řazení textů I vyvážení úloh týče – tedy stejná košilka, jiná náplň. Tedy na základě pondělního termínu dobře vím, jak bude vypadat test úterní.

Zase bych procvičila:

1. Určení slovních druhů, VV vět a poměrů mezi větami s důrazem na účel, podmínku a příčinu
2. Letopočty a století (že rok 1345 je 14. století, že mezí 5. stol. př. n.l. a 19. stoletím uběhlo 24 století apod.)
3. A klasicka základní skladební rovnice s důrazem na několikanásobný podmět
Plus pak v pondělí cokoliv, co se mi nezadařilo, tak procvičt na úterý.

Procvičovací aplikace

Tu nyní čeká dlouho odkládaná ale nutná péče, neboť se zejména poslední dny dlouho načítala apod. Pokud v ní ale i nadále chcete trénovat, dejte nám prosím vědět skrze tento kratičký formulář a přístup do ní Vám ponecháme. Budeme moc rádi, pokud nám i nadále pomůžete ji testovat!

Vyhodnocení úspěšnosti odhadu

Níže si můžete stáhnout vyhodnocení toho, jak nám vyšel páteční odhad! 🍀

Přijímačky za vámi!

Gratulujeme, máte to za sebou! 🎉Věříme, že vám naše procvičování na druhý termín pomohlo! Máme z vás radost a věříme, že se dostanete na vysněnou střední! 🙌

superbara
! Kontrola toho, co s sebou ke zkoušce:

 

Nutné s sebou pro vykonání zkoušky:

Nesmíte mít penál, doporučujeme průhledný obal.

 

Den před zkouškou deváťákům doporučujeme: 

  1. Nachystat si hromádku oblečení na ráno

  2. Zkontrolovat zabalený batoh

  3. Pozorně přečíst pozvánku (kdy a kde mám být)

  4. Naplánovat si ranní trasu

  5. Rozmyslet si snídani (objednat si u rodičů :-))

  6. Připomenout si, jak jsem dobrý / dobrá!

  7. Jít brzy spát

 

Hodně štěstí! Držíme Vám všechny palce! 🍀💛✨

Proč musím tisknout a neděláme test na PC?

Testy CERMAT jsou velice specifické a žáci na jejich formát a pravidla nejsou zvyklí. Spousta žáků při zkoušce nepohoří na nedostatku znalostí, ale na tom, že neumí pracovat s formátem záznamového archu (vyžaduje přesné křížkování, obtahování rýsování propiskou, zakázána jsou gumovací pera, bělítka atd – jejich použitím se může arch znehodnotit a žák má 0 bodů). Proto je nutné práci s archem trénovat, na což se mi důsledně soustředíme. 

Pokud by toto žák netrénoval, mohl by i přes veškerou snahu ztratit u ostré zkoušky klidně i všechny body. Bohužel jsme toto mnohokrát viděli u ostré zkoušky.

Tištěné testy = výrazné zvýšení vaší šance na úspěch u zkoušky.